10.5.2012

Verinen mies, noloo

Mun aamu alko heti pannutuksella kun lautailin Jakomäen suuressa alamäessä. Näytän hakatulta JEAH
Kun olin toipunut (henkisesti) tästä julkisesta ja erittäin miellyttävästä tapahtumasta lähdin keskustaan katseiden uhriksi. Ihmiset varmaan oikeesti luuli että mut on hakattu. Se fiilis mulla olikin. Fyysisesti. Onneks Pete pelasti ja käytiin hietsussa ja kansallisarkiston liepeillä istuskelemassa ruohossa ja kukissa. Jeesus onneks parantaa mun polven nii pääsee kohta taas vetää samaa alamäkee! Tässä kuvia illalta :)



12 kommenttia:

  1. voi raukka EinoXD mut siistei kuvii !!

    VastaaPoista
  2. Ooioi, itse levisin pari viikkoo sit ja huomen kipsi pois! Och onpas makeet tatuoinnit kaverilla!

    VastaaPoista
  3. voi babe sun naamaaaaa ! apua parane!

    VastaaPoista
  4. ei vitsi sun blogis on nii hyvä!!
    http://whosgonnagetus.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. urpo. laudalla kuuluu rullata. ei kaatua. ja sanoisinko että nuo "räpsimis" kuvat on aikas khuuleja :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä jaksa, kaatuminen on myös ihan kivaa. kiitti!!! :)

      Poista
  6. auts, mahto sattua ): en oo ite viel pahemmin kaatuillu, mut joku päivä mulla on kaikki raajat kipseissä! :D

    VastaaPoista