10.5.2012

Haastetta kerrakseen

Kerttuli ja Tim olivat molemmat yhtä tyhmiä, ja nyt joudun vastaamaan 22 kysymykseen. En aio haastaa ketään, koska haluun säästää mun kavereita ja etenkin Leeviä, ettei niitten tarttis kokee tätä samaa tuskaa.

TIM

1. Jos saisit poistaa maailmasta kolme asiaa, mitä ne olisi?
Hämmästyin kun en löytänyt mitään, mutta uskon että kaikki asiat mitä nyt on liikkeellä liittyy johonkin suurempaan suunnitelmaan. 
2. Suomen kaunein kesäkaupunki missä olet käynyt?
Ehkä Uusikaupunki, Porvoo, tai Hesa. ":D" 
3. Paikka minkä päälle pitäisi pudottaa pommi, tai kaksi?
Jakomäki gedouheaven 77.
4. Supervoima jonka haluaisit omistaa?
Polven parantaja ja naama-arven poistaja.
5. Paras Disney-klassikko?
Dumbo
6. Kirpputori vai "oikea" kauppa? Miksi?
Kirpputori, vaikka harvemmin löydän sieltä mitään sopivaa kun oon niin XL.
7. Mitä Suomesta puuttuu?
Pehmustettu asfaltti ettei tuu polvivammaa.
8. Mikä on ollut haastavinta elämäsi aikana?
Kävelin tänään kotiovelta bussipysäkille.
9. Asiat joihin olet tyytyväinen tämänhetkisessä elämässäsi?
Kaikkeen. Kaikki on loistavasti. Ei mitään valittamista. Oikeesti. 
10. Kolme asiaa jotka/haluasit ostaa jos sinulla olisi niihin varaa?
85mm 1.2, riippumatto ja kokis.
11. Uskotko että on olemassa Jumala?
SKYL.

KERTTULI

12. Milloin tunnet olevasi elossa?
Kun Leevi sano että oon ihan ok.
13. Niinistö vai Haavisto, miksi?
Niinistö voitti vaalit, koska kansa on äänestänyt! 
14. Miksi itket, vai itketkö?
Eilen en itkenyt, koska keräsin itseni maasta makaamasta ja lähdin kävelemään naama veressä pois. Itken jos siihen on aihetta, aika harvoin kuitenkin. 
15. Mikä on mielestäsi kummallista maailmassa?
Pakanat.
16. Mitkä ovat arjen askareista suosikkisi ja inhokkisi?
Äitiä on kiva auttaa.
17. Millainen olisi maailman paras hammastahna väriltään, maultaan, hajultaan, ja ominaisuuksiltaan? 
En saa kertoa. Oikeesti. 
18. Kuka on mielikuvitusystäväsi?
Leevi.
19. Jos saisit kutittaa ketä tahansa, ketä kutittaisit?
Leeviä? 
20. Mikä oli lapsuuden ammattihaaveesi?
Olin huligaani.
21. Mitä pelastaisit jos kodissasi olisi tulipalo?
Leevin.
22. Mikä on paras koskaan saamasi posti?
Leevi lähetti postia.




6 kommenttia:

  1. haha eino oot ihana. mä kommentoin nyt sulle onko kivaa??? miks mulla ei oo kaikki loistavasti ja ei mitää valittamista. miks mulla ei oo mikää loistavasti. oon kateellinen sulle. mut hehe kivaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon iloinen kun kommentoit. älä oo sad <3 pus nähääää beib

      Poista
  2. aww so sweet that leevi-think :3

    VastaaPoista
  3. Mitäs mieltä sä oot pakanoista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakanat ovat yhtä kurjia ihmisiä kuin me kaikki muutkin.

      Poista