16.2.2012

    
       Ajattelin lopettaa mykkäkoulun. Päätin eilen, että kirjoittaminen on taas kivaa, ja yritän pitää siitä                  
       ajatuksesta kiinni kovin ottein. Innostus on kova ainakin. Olen kuvaillut viimeaikoina studiossa,
       sairaalassa, Helsingissä, Lohjalla, Hyvinkäällä, Yonaa, ja kavereita. Tässä eilinen kuva Veerasta. Tää
       nyt symboloi sitä mun pään kääntöä kirjotttamiselle minkä tein ajat sitten. Nyt sen käännän.



Tässä vielä kuva musta ja pikkusiskosta! 

8 kommenttia:

  1. ootko ikinä pohtinu, et valokuvaus ei oo ehkä se sun juttu? (:
    tai oikeastaan mikään visuaalinen homma, ku tää blogin ulkoasukin on aikamoinen.
    miten esim. piirtäminen/maalaaminen sujuu sulta? ois kiva nähdä.
    terv. Jere

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jere kivasta kritiikistä. Tätä mä tykkään tehdä, ja musta tuntuu että tää on mun juttu! :) Haluisin mielelläni kuulla tästä ulkoasusta lisää!

      Poista
    2. tykkään sun blogista tää on sun juttus eino, kaikkien pitäis tehä sitä mikä tekee iloseks ja antaa parhaita fiiliksii

      Poista
  2. hahahah heti tulee kaverit puolustaa. oon samaa mieltä jeren kans. you have just overpriced camera.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eino on oikeasti tosi hyvä kuvaamaan !(:

      muute jos haluut, voit käydä linkkaamas sun blogin mun parhaiden blogien esittely-postaukseen (:

      http://hannaino.blogspot.com/2012/02/something-new-to-read.html

      Poista